tisdag 15 september 2009


Idag har varit en mycket trevlig dag i Gula Huset. Det började med att jag träffade Chico och gick igenom hela huset eftersom det var första gången han var här. Han var positivt överraskad över husets skick och det är ju inte alla som säger:) Vi planerade lite delmoment i kursen som kommer vara den 20-21-22 oktober. Vi tittade på lite olika svampar som kommer att skickas iväg på analys och så pratade vi givetvis om hur fantastiskt huset är och allt det kan användas till. Efter det åkte jag till Rådde på rekvisitionskurs och även om det inte låter så spännade så gillar jag ju möten, kurser och det är verkligen bra att gå igenom detta innan jag hinner göra några fel. Under tiden jag var på Rådde så spikade Thomas, Susanna och Johan klart de sista vårderna med papp. Nu är 3/4 av takerenoveringen färdig, inte illa va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar