tisdag 14 april 2009

Sista ansökan

Nu har jag precis skickat in den sista ansökan för den här perioden. Det har varit ganska jobbigt att motivera sig till att göra det när vi helst bara vill att alla ska komma hit och se hur bra det är på riktigt.Idag har jag och Nico också träffat Uddebokidzen, vi pratade lite om skateboardrampen som de nu fått 2000:- till från Kommunen. Vi måste bara få till en helg när föräldrar kan ställa upp och hjälpa till att bygga. Jag öppnade Gula Huset för de så de kunde skata där lite men efttersom det var kallare inne än ute idag så tror jag inte de stannade så länge:) Till helgen blir det som jag även skickat ut info om ingen Loppis. Anledningen är att alla som vill inte lämnat in grejer, och så har flera av oss haft ganska gullt upp. Vi har varken ställt iordning eller prissatt än så det får vi ägna oss åt till helgen. Utöver det ska vi bestiga taket och lägga papp på första området.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar