söndag 26 april 2009

Loppisskyltar


Nu har sommaren visat sig på Mjällbo, på bara en dag slog allt grönt ut som i en expolsion. Idag har jag satt upp loppis skyltar i Uddebo och imorgon tänkte jag sätta upp i Tranemo och sedan Svenljunga. I helgen har många befunnit sig i Gbg så jag har tagit det väldigt lugnt och varit ute med barnen en hel del. Men det mesta är klart inför nästa helg tror jag, lite mer planering kring guideningen av Tomma rum folket kanske. Och förbereda fiket på loppisen också, men det kommer vara många hemma till helgen så det löser sig nog.

1 kommentar:

  1. hei igjen fra Norge.!!
    her burde vel min komnentar kommet.!!

    Men kan tilføye noe, som vel hører under fl. innlegg..

    I NOrge har man klart å skape kunstmiljø, der industrien "slapp".....

    Vestfossen,
    Blaafarveverket,
    Bærum Værk m.fl....

    Ser ut til at dere i Uddebo klarer begge deler, både kunst og industri.

    Jeg er ekstremt opptatt av:

    Hva er KUNST??
    Det jeg fikk se i Uddebo , mener jeg er:

    KUNST.!!

    noen av dere har kanskje besøkt Høstutstillingen i Oslo??
    Da kan man undres.!!

    vil igjen ønske dere Lykke til, med Gula Huset og deres engasjement .!!
    Med vennlig hilsen
    Laila Rekdal Graneng
    Bella Josefine Klær og Kunst.

    min hjemmeside (ikke særlig oppdatert, pr. tiden selger jeg kun nytt design av kjente og ukjente designere, samt billedkunst og keramikk).

    Forr.adr. er Slemmestad,
    butikk Farsund (samt endel hjemmesalg Slemmestad).

    www.bellajosefine.com
    email:
    bellajosefine@hotmail.com

    SvaraRadera