onsdag 16 december 2009

Studiebesök

Igår hade jag först besök i min fin fina atelje/kontor av Annika på Leader. Vi pratade lite och hur projektet går och jag visade lite bilder från våra olika aktiviteter. Varje gång jag visar bilder från Gula Huset blir jag så stolt, tänk att vi faktiskt renoverar ett helt hus, att vi gör detta på rikitgt, tillsammans. Det är ju lätt att prata om det men när man faktiskt tänker på vad det innebär så är det väldigt mycket ideell tid vi lägger ner i detta ganska illa åtgångna hus. Senare på dagen hade jag sedan besök i Gula Huset av miljö- och byggnämden på Tranemokommun. Det var dem som för en tid sedan gav rivningstillstånd åt huset och nu var de där igen och förhopppningsvis blev några smittade av vår kämparanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar