fredag 12 mars 2010

Späckad vecka.


Veckan som kommer är verkligen späckad med Gula Huset händelser. Nu på söndag ska vi ha styrelsemöte och eftersom vi alltid har så mycket att prata om brukar det ta bort åt 4 timmar, men som tur är tycker de flesta av oss det är väldigt kul, speciellt jag. På söndagskväll kommer tre personer ifrån Malmö för att hälsa på och kolla lite på Uddebo. En utav dem har varit här tidigare och ska nu kolla på lite husalternativ. På måndag kommer det finska filmteamet för att göra lite research inför filmprojektet som de ska genomföras i maj. På måndag kommer också Sandra och Erik som varit i Indien i 3 mån. På tisdag börjar timmerfolket jobba i Gula Huset och de kommer vara här tills på söndag för att timra och bygga golv, skönt att vi får lite hjälp för det här arbetet som vi håller på nu är väldigt tungt och tidskrävande. Sen på torsdag åker filmarna hem och i helgen så har vi bygghelg. Då kommer vi bla förbereda timringskursen men också ha lite världsrekordmöte och så har BT frågat om de får komma och ta lite kort, vi får se, vi får se. Mitt iallt detta ska jag dessutom försöka skicka in min andra rekvisition. Nu ska jag och Johan åka till Varberg till vår vän Sören men de elektriska händerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar